10 december, 2009

Torsdag

Ja... då e jobbeveckan nästan slut *jublar* I dag har ändå varit en rätt ok dag... Hade storfrämmat från England... några av höjdarna var på jobbet o kollade runt lite... bl a var dom med Jan o mig o kollade när vi synade bilar. Men det var lugnt... bara den ene som var lite irriterade, då han inte visste hur man log... Men vi fick betyget: Well done! Inte helt fel :) Och vi fick undan precis allt lagom tills vi skulle gå hem... lagom tills det kommer nya bilar i morgon bitti...

Jenny somnade så fort hon kom från fritids i dag.... tog inte 5 min... Men nu e hon vaken... pigg som en mört. Har nån modevisning för mig.. har ätit middag, men snart ska vi lägga oss. Hon har manekängat för mig nu... varit en cowgirl med olika färgställningar *s*

Nej.. nog dags att lägga sig snart... jobbematen e fixad o nu ska jag städa kattlådan.

Inga kommentarer: