21 december, 2009

Pulkaåkning

Vi körde hem från Jan rätt tidigt idag. Hem o lämnade grejorna o hämtade Jessica. Bort till Valen, så Jenny fick träffa tomten... må han inte komma med det där marsvinet som han lovade, haha... Jenny blev dock överlycklig.. helt bombsäker på att tomten FINNS! Men... här ska inte vara några marsvin!!

Sen körde vi till Trelleborgen o åkte pulka. Jag åkte dock inte så mycket... ryggen tillåter inte sånt, men en gång åkte jag, så nu är den premiären överstökad :)

Blev lite snöbollskrig oxå... En av snöbollarna kom ända från Sala, haha... Jaja, jag fick tillbaka *s*
Sen körde vi till Willys o handlade... o så hem o lagade middag. I kväll blev det stekt potatis, bacon o ägg *mums*
I morgon ska vi antagligen träffa Isabella.. hon är på besök hos en kompis här, så då gäller det att passa på. Jenny vet inte om det än, men hon kommer bli jätteglad :)
Ryggen e lika dum som innan... höll knappt på att komma av sängen i morse. Lite bättre känns det nu.. försöker röra mig lagom mycket o undvika såna rörelser som gör ont.
Hoppas det känns bättre i morgon... kanske jag kan få dammsugit lite, det bör väl vara ok för ryggen.

Inga kommentarer: