02 december, 2009

Ett år äldre...

på pappret... men 27 i sinnet :) Fått massor av grattishälsningar på Facebook... sms.. telefon... jobb. Dom t o m sjöng för mig på jobbet, haha. DET hade jag absolut inte väntat mig, så det gjorde mig glad :)

Jag fick ett armband av Jenny som hon gjort på fritids. Och sen fick jag blommor av Jan + ska få ett presentkort av Jan, men jag har inte bestämt än från vilken butik. Ja, så fick jag två liter vin av en kollega.
Vi firade med pizza i kväll, men skippade tårta.. den tar vi en annan kväll.

Det har varit en kall dag på jobb... fy fasen vad jag har frusit... det e först nu som jag börja tina upp. Får hoppas att det inte blir lika kallt i morgon. Visst... det går mot jul... men ändå... Lite för mycket att göra på jobb för att jag ska ha tid med att skrapa rutor på varenda bil jag lappar... i dag var det väl runt 400 bilar.. Jublade jag? Knappast. Visserligen hjälpte Jan mig i dag oxå.. men det e ändå för mycket att göra.

Efter jobb när vi kom hem till Jan o han skulle öppna balkongdörren lite.. så såg det så konstigt ut... o dörren gick inte att öppna. Då visade sig att det satt plast över fönsterna o hela balkongen. Vi visste ju att dom skulle foga om fasaden, men det skulle dom göra i början av november.. alltså en månad sedan. Vi har två palmer där ute som måste in.. men det går ju inte att öppna dörren.

Nej, nu ska jag nog steka mig några ägg o äta några mackor :)

Inga kommentarer: