13 december, 2009

Söndag eftermiddag...

Helgen har varit lugn. I går hjälpte jag Jan när han bytte däck på bilen. Jag gjorde det vanliga.. tvättade de avtagna däcken innan dom packades undan. Jenny var med kompisar hela dagen och har verkligen fått lekt av sig, o det märks... nu e mycket lugnare *s*

I dag har jag varit flitig :) Har fått rensat ogräs i rabatten o planerat påskliljelökarna. Det var på tiden!! Men bättre sent än aldrig. Ska upp till Jan om en stund o planera en uteblomma jag fått sticklingar av. Mina stora krukor e hos honom, de som vi hade tomatplantorna i. Och så har han en hel säck jord.. o jag har inget *s* Vi ska ta Tusse med oss, så tar Jan o klipper klorna på honom.

I kväll ska vi ta o göra julkort... blev inte igår... hittar inte alla mina scrapbookinggrejor :(

Inga kommentarer: