30 oktober, 2011

Jag har en 9-åring :-)

Tänk vad fort tiden går. Jenny fyllde 9 år igår. En hel del grejor fick hon.. t ex en ring, en mobil o presentkort på KappAhl. Firade henne lite hemma o lite hos mormor. Alla syskonen utom Jimmy har varit här helgen... han har jobbat, men kommer en annan helg.

Fick en soffa o en ny tv härom dagen, så nu håller vi på o möblerar om. Soffan kom lämpligt.. det e en bäddsoffa, så där har Jessica o Dennis sovit. Fick tag på ett tufft soffbord oxå, så nu ska jag göra om så mycket jag bara kan. Har massor av planer, bara lite svårt att förverkliga dom.

Jag har åkt på nån magsjuka, så jag e inte så alert just nu :-/ Som det känns nu, så blir det inget jobb för mig i morgon. Konstant illamående o ont i magen :( Bara jag inte smittat dom andra.

Jenny e hos en kompis, kommer snart hem o då blir det dusch o läggedags för henne. Och framför sig har hon förvisso en höstlovsvecka, men det blir fritids.. utom i morgon, om jag fortfarande e sjuk.

Inga kommentarer: