09 oktober, 2011

Söndag kväll..

Då har ännu en vecka gått... ryggen bråkar till o från... i dag e det till :(

Var på kurs i torsdags igen o det e väldigt lärorikt. Tre torsdagar återstår, ska bli lika intressant. Och så får man så god mat där, haha :)

I fredags var Jenny o jag o kollade på Mora Träsk. Jenny tyckte det var kul, men.. tja, dom har nog snart gjort sitt, känns det som. Smått oengagerade... o så spelade dom inte live, utan sjöng till en skiva...

I går kväll blev vi bjudna på middag hos T. Blev en trevlig kväll som avslutades med SingStar o ostbågar. Skulle egentligen kollat film oxå, men då hade både Jenny o jag somnat i soffan, så det var bättre att köra hem.

I dag har det inte hänt så mycket. Tvättar o lagar mat... Jenny e hos en kompis, men kommer hem om en stund o då ska hon göra det sista på sin läxa. Själv ska jag kasta mig i en varm dusch o sen lägga mig i vettig tid.

Inga kommentarer: