13 maj, 2008

Migrän

Fick migrän i morse. Eftersom jag har Jans bil, så fick jag köra till stan, så han fick den o kunde köra till jobb. E egentligen min vecka att köra, men han kör i mitt ställe. Så nu sitter jag i hans lägenhet. Sovit två timmar o det känns som migränen börjar ge med sig.
Agga ringde innan o väckte mig, men hon e förlåten :) Hon frågade om jag vill följa med och jobba i Göteborg på torsdag. Jag fick ingen betänketid, för chefen stod vid biljettluckan o skulle beställa biljetter. Så jag sa ju JA :) Så nu har jag pratat med mamma o Jan o dom hjälps åt med Jenny på torsdag. Det e ju avslutning på simskolan o jag hinner tyvärr inte dit :( Men Jan har ju varit med en hel del ggr o fixar det, så det e lugnt. Och på dagen får hon vara hos mormor, för vi åker från Malmö redan 6.08 *pust*

Nu ska jag ta en liten promenad o handla bullar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att få åka till Göteborg och jobba!!! Vad ska ni jobba med där? Ska ni åka tåget dit?

Hur går det med din bil?

Ha det bra,Vicki