03 maj, 2008

Lördag

I dag har vi inventerat på jobbet o det gick jättebra. Men bästa var nog att dom bjöd på kaffe, kakor och godis efteråt :) Inte varje dag man får sånt på betald arbetstid :-) :-)
Hämtade Jenny hos mormor sen o nu har hon o jag sovit middag i två timmar *s* Nu e hon på supergott humör, leker o e bara så glad. Härligt!!
Får se om vi matar ankorna i morgon. Ska iaf städa bilen o tömma lite, för det e besiktning i veckan.

Måndag e jag ledig.. dagmammorna har studiedag. Då ska Jenny o jag ha en lugn o mysig dag.

Min dator bråkar :( I går blev skärmen svart efter en stund, kvittade hur jag startade om, körde felsäkert, men inget hjälpte. Startade datorn nu för att försöka hinna bränna undan det som e sparat.. alla bilder o så... o än så länge så funkar datorn :) Men måste nog skicka den på reperation ändå... för säkerhetsskull... har ju garanti på den, som tur e.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har ni hittat på denna underbara dag? Sicket väder vi fått :-)

Man känner sig piggare och man längtar tills sin semester.

Hade du fått klart när du skulle ha semester till sommaren?

Ha det bra,Vicki