11 maj, 2008

Lånebil..

Kör just nu med lånebil... fått låna Jans. Sista veckan har tändningslåset på min bil krånglat och det har blivit värre för varje dag. Lasse kollade på det idag, men får inte rätt på det, behövs nog ett nytt lås :( Det e ren tur om det går att vrida om nyckeln nu... innan funkade det 1/10... nu kanske 1/100.... och det e min vecka att köra nu... Varför drabbar allt jävelskap mig?? Kan jag inte en enda gång få ha turen på min sida?
Väntar ett viktigt besked, men det går väl som med allt annat - åt skogen :(

I dag har vi varit på middag hos svärmor. Rostbiff och potatissallad *mums* När vi kom hem till Jan sen, så hjälptes vi åt att flytta hans bokhylla.... byggarna kommer antagligen i veckan o ska täta hans fönster, så därför var han tvungen att flytta bokhyllan.

Nu e Jenny nattad och jag håller på med tvätten. Ska snart ta och gå ut med lite sopor.
Tippex ligger på stolen bredvid mig... jisses, så fin han e :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det något postitiv besked det du väntade på?

Är det denna veckan som Jan ska bo hos er?

Hur är det annars idag?

Träffat Annika någonting?

Ha det bra,Vicki

Sus sa...

Hoppas det är ok att jag länkar från min blogg till din,annars så får du hojta.
Ha det bra,vi hörs.Kram.