22 april, 2008

Tisdag

Så skönt med semester idag. Sov lagom länge, Jan o Jenny gick upp o fixade kaffe. Efter middag så kom vaktmästaren o fixade med Jans kranar o bytte handfat. När han var klar några timmar senare så körde vi o simmade.
Efter simningen körde vi o handlade o sen hem till Jan o käkade o tittade på Grannfejden.
Nu e jag hemma igen... har packat upp lite o sånt. Skulle gjort marängsviss men alla grejorna e i diskmaskinen, så det får bli i morgon i stället.

Jobbedag i morgon.. lockar inte alls :( Hoppas iaf på att få mina däck i veckan... närmar sig besiktning.
Lizette fyller snart år o jag hoppas på att få några presentkort till i veckan... så kan jag köpa det hon önskar sig allra mest :)

2 kommentarer:

Sus sa...

Hejsan igen!
Är här och smyger titt som tätt..
Men nu blir jag nyfiken på vad det är för presentkort som du får?
Hänger inte riktigt med.
Ha det så bra i den underbara solen.//Kram

Anonym sa...

Ska Lizette komma till dig när hon fyller år så ni ska ha kalas för henne?

Du kan kanske inte skriva här men undrar annars vad hon önskar sig?

Ha det bra,Vicki