10 april, 2008

Jäkla Telia..

Beställde bredband hos dom i december. Fick förra vecka reda på att det ska kopplas in den 14/4.
Kom hem idag o så funkar inte internet här. Ringer o kollar.. ja, då har dom kopplat in det idag o kopplat ur Bredbandsbolaget. Efter flera samtal så visar det sig att när man har bredband via Telia.. ja, då kan man bara surfa på en dator och den får inte vara trådlös, för det har modemet inte stöd för...
Nu går det bara att surfa på en dator o då e det ju inte "min" dator :( Jag fick iaf lagt en beställning för mina presentkort, denna gången e det en sak som Jan o jag kommer ha gemensamt o som vi behöver innan vi åker upp till Tina :) Jag har ju recenserat en del av hans grejor, så det e inte mer än rätt att han oxå får ta del av det :)

Nej... nu måste jag sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Konstigt att du bara kan surfa på en dator med telia? Vi har telia som bredband och vi kan surfa från vilken data som helst här hemma. Hampus och hans kompisar spelar spel över nätet och då används alla datoror.

Ha det bra,Vicki