15 april, 2008

Tisdag

Skulle lämna ett brev innan kl 12 idag, så jag fick göra det innan jobb. Kom dit... o så var det låst in på gården, så jag hade inte en chans att lämna brevet :(
Jan erbjöd sig att jag kunde ta hans bil o köra ifrån en stund från jobbet, men jag mår så dåligt att jag bara klarar att köra korta sträckor. Så vad gör han då? Jo.. tar ledigt från jobbet, kör till Trelleborg o hämtar brevet i min bil o sen iväg o lämnar det. Och på vägen tillbaka stannar han o handlar lunch till mig :)

I kväll har vi varit o simmat. Passade på o filmade o tog foton.
Har troligtvis fixat nya däck till min bil :) Nästan helt nya o dom kostar mig ingenting :) Får dom av en kollega som inte behövde dom, så dom suttit på en bil han köpt för att plocka reservdelar från. Han ska även göra en översyn på bilen o laga det som behöver lagas :) Härligt med såna kollegor!

Jan o jag testade dvd´n ikväll o den funkar perfekt. Kommer bli jättebra... ska montera upp fästena i hans bil en kväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar karl... =)
Hoppas du känner dig bättre snart...

Anonym sa...

Så snäll Jan är mot dig :-)!!!!

Vilket trevligt badställe!!! Är det något bad i Trelleborg? Vad har dem där för något?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Jag igen bara, läste precis ditt inlägg.

Är det rörigt i all almänhet eller det är något med jobb?

Ha det bra,Vicki