13 april, 2008

Sänder en tanke...

till Englas föräldrar och släkt... må Gud straffa 42-åringen! Visserligen e svenska rättsväsendet oftast för feg för att sätta straff i förhållande till brottet, men i detta fall bör väl LIVSTID vara en självklarhet?! Men hans advokat kommer väl skylla på psykisk störning o så e han ute om ett tag igen o kan begå nya brott...

Helgen har varit lugn. I går var vi o lämnade in min mobil på reparation... får väl igen den om ca 2 veckor.
I dag har vi varit en sväng på bl a Biltema.

I morgon bitti har jag ett viktigt möte i Trelleborg, så det blir en lite kortare arbetsdag för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får ju verkligen hoppas att han får ett långt straff. Han har ju erkänt 2 mord nu det borde vara livstid???!!!!

Det är ju inte bra det som hänt men jag tror att det är bra att dem hittat flickan fast hon inte lever. För då kan nog mamman gå vidare. Jobbigt för dem andra föräldrarna att dra upp detta igen efter 8år.

Det var 80talskväll på Törringe i lördes så jag tyckte din brossa sa att dem var där med Jennifers jobb. Så dem var ute och roa sig precis som många andra. För där var mycket folk.

Ha det bra,Vicki