28 augusti, 2006

Då var det måndag...

o Jenny väckte mig kl. 7.10. Gjorde välling o sen slumrade jag lite fram till kl 10... då Jenny hojtade att det var dags att "stiga upp" *s* Nu har vi ätit lunch o ska senare sätta oss på bussen till Trelleborg. Jan möter oss på busstationen o så ska vi köra en sväng SmileyCentral.com I morgon ska vi oxå köra o hälsa på en kompis, har lovat det en längre tid.
Jessica o Pontus får laga middan själv ikväll... fiskpinnar o potatismos, så äter Jenny o jag i Trelleborg.
--------------------------
Nu har vi varit i Trelleborg. Fick fixat det vi skulle samt tagit en fika hos Jan. Kebab o pizza blev det senare.
När vi varit i väg i morgon kväll, så ska vi hämta mammas bil. Jag får ju låna den på onsdag när jag ska jobba. Enda roliga med att jobba är att få umgås lite med mina kollegor. Trivs jättebra med de flesta. Men själva jobbet e, rent ut sagt, piss :( Just därför som jag är sjukskriven.
Just nu sitter jag o spelar bingo... förlorar en del.. vinner en del. I kväll har det hittills varit fler vinster än förluster Cheers





1 kommentar:

Anonym sa...

Ser bra ut här hos dej nu.
Hittar du dina bakisar på http://www.blogskins.com
Där brukar jag leta upp mina...