30 augusti, 2006

Trött...

som ett höghus. Jobbat i dag... stressigt på förmiddan... sen från kl. 13 hade jag inget att göra... bara "minglade" runt. Till slut e ju inte ens det kul.
Fick i uppdrag av Jan & Co att försöka fixa biljetter till Champions Leauge... ska se om jag lyckas.
Sölve frågade om jag vill ha fiskar, han har tröttnat på sitt akvarium. Givetvis sa jag inte nej.. Jan hämtar dom en kväll sen.

Nu har jag varit i Trelleborg o köpt skor till Pontus. 45:or!!! Han växer så det knakar. Hur fasen kan han ha fått så stora fötter? Varken jag eller hans pappa har stora fötter...

Just nu har jag fallit ner i en "depp". Allt e pest o pina, men varför vet jag inte... bara kom i dag på jobbet. Jag orkar inte ens försöka vara trevlig nu... Och jag vet att Jan kommer att "skälla" på mig för att jag inte sagt det... Jag har ju lovat att berätta direkt när det kommer.
Men nu vill jag bara må bra.. slippa oroskänslan i magen... få känna mig glad igen. Känner att jag måste få vara barnfri lite... få vara ensam med Jan... o bara vara. Ligga i sängen o läsa en bok.. se en film tillsammans.. mysa i soffan.. äta gott o bli lite bortskämd.

Inga kommentarer: