01 september, 2010

Semesteravslut

Ja, då har vi varit på High Chaparral för sista gången i år... Åkte i fredags o kom hem i måndags :) Vi har haft det helt underbart!!! Det har kommit en del skurar, men för det mesta var det fint väder. Vi har varit med om specialshower o sånt som inte alla får vara med om... det lönar sig att ha kontakter *fniss*

Vi har umgåtts med underbara vänner, ätit god mat o bott bra. De två första nätterna sov vi en en guldbystuga, med egen toalett o dusch... sista natten sov vi i en vanlig campingstuga på en nästan öde camping, då dom hade stängt.
Tyvärr blev Lizette jätteförkyld o har nu smittat oss andra, men det överlever vi :)

Tyvärr la jag in bilderna i lite fel ordning, men orkar inte ändra :)

Micke o Git
Jenny
Lizette
Mexico
Jenny o Lizette vaskar guld
Main Street
Vi väntar på tåget i Mexico. Jenny, Lizette o världens bästa Ronnie :)
Marcus tågrånare

Mexico
Ronnie, Jenny o Lizette ombord på färjan

Ronnie hoppade in som tågrånare :)

Stunt-Madde faller...


Den stora showen
Alice, Kikki, Mimi o Micke kom o hälsade på i vår stuga
Mimi, Ronnie, Kikki o Alice

Stugan vi bodde i de första två nätterna :)

Vi har redan börja planera för öppningshelgen i maj 2011... o då kommer det bli ÄNNU bättre :)

Jag började jobba i går igen.. men har nu blivit så förkyld att jag stannar hemma iaf i morgon. Har feber och känns korkat att gå o jobba då. Bättre att friskna till ordentligt.

Jessica ska flytta hemifrån o bli sambo med sin kille... känns lite mysko, men nu får Jenny o jag ett riktigt sovrum. Fast vi behöver en billigare lägenhet, så nu har jag börjat leta lite i andra kommuner. Finns vissa ställen jag kan tänka mig på på, men det ska ju funka att ta sig till jobbet. Fast, å andra sidan... vet inte hur länge jag har jobbet kvar o blir jag arbetslös... ja, då spelar det mindre roll var jag bor.

Inga kommentarer: