08 september, 2010

Sjukstuga

Ja, här har den stora förkylningen anfallit oss alla...
Började med Lizette när vi var på High Chaparral... sen blev jag det.. kom hem o smittade Pontus... Han o jag har hostat o snytit oss i kapp :(
Sen kom Jessica hem från Dennis i söndags... igår kväll blev hon förkyld o ungefär samtidigt fick Jenny feber... suck.

Jag har varit hemma från jobbet sen i torsdags. Hade räknat med att jobba som igår (måndag), men icke... hostar nästan upp lungorna :( Känns iaf så.
Pratat med företagshälsovården o dom misstänker att jag behöver antibiotika, så jag måste få en tid hos läkaren o tagit några prover.

Jenny ligger nu o hostar för fullt i sängen...hoppas bara det går över fort, att hon inte blir lika dålig som jag.

I dag vann jag en tävling hos Mix Megapol... Ett VIP-paket på ett ställe som heter Glasklar.. som kör Stand-Up Comedy. Mat o dricka o VIP-platser för två personer.. så jag har bjudit med Jan o han blev jätteglad. Det e den 17/9 o mormor passar Jenny då. Ska bli jättekul :)
Sen helgen efter så flyttar Jessica, så jag har lovat att köra ett flyttlass.. tror inte mkt mer behövs.
Jenny o jag har redan börjat flytta in i hennes rum, haha. Ska ev montera ner dubbelsängen i morgon o börja köra delarna till tippen. Sen ska Jenny få en annan säng.... jippie.. jag ska få sova själv :)

Nä, nu ska jag hoppa i bingen.. ska upp tidigt o ringa vårdcentralen.

Inga kommentarer: