24 september, 2010

Dumma baskilusk!

I måndags kväll trodde jag att jag åkt på maginfluensa.. Höll på hela natten.. hela dagen därefter o även följande natt... Då bestämde jag mig för att jag måste gå till läkaren.. Fick en tid på förmiddan.. Jan var ledig, så han körde mig o följde med mig. Ja, inte in till läkaren.. lite klarade jag själv, haha.
Läkaren sa åt mig att köpa stoppande tabletter o så tog hon en snabbsänka.. som ska ligga under 10.. min låg på 63. Så det blev antibiotika oxå.. har nån dum bakterie i tarmen. Och NU börjar jag bli bättre... Gud, så skönt efter att varit sängliggandes i flera dagar. Jessica har fått laga maten... enda turer jag tagit e för att lämna o hämta Jenny på skolan. Ja, igår orkade jag faktiskt handla lite snabbt oxå.

Idag e jag trött... ska lägga mig o sova en stund när Jessica o jag har varit en runda i stan.
Räknar med att kunna jobba på måndag. Och att köra Jessicas flyttlass i morgon. Och gå iväg o få både Jenny o mig klippta.

Håller på o småplanerar Jennys födelsedag... får se om det blir som jag vill...

Inga kommentarer: