26 augusti, 2010

Sluttampen på semestern..

Ja, nu har snart 4 veckors semester gått... bortsett från några dagar då jag varit inne o jobbat. Tyvärr så har det ju inte varit nåt superväder o vi har inte varit i väg o badat mer än en dag i Smögen. Som tur är, så har Jan tagit med Jenny till stranden några ggr eftersom han hade tidigare semester än mig.

I helgen tar vi vår sista High Chaparral-tripp... det e sluthelg där uppe, dom stänger för säsongen på söndag... Jag har ju lovat Lizette att hon oxå ska få göra nåt med oss i sommar, så hon ska med denna helgen. Ronnie ska ta Jenny ett tag, så att Lizette o jag får gå lite själv oxå... så det blir lite rättvist... Jenny har ju varit där innan o då gått själv med mig.

I dag har jag en del på agendan:
  • packa inför HC
  • städa o tvätta bilen
  • putsa fönster
  • tvätta
  • handla
Bestämde just att vi ska käka spagetti o köttfärssås i morgon kväll, så jag ska göra köttfärssåsen i dag o ta med. Har lånat en elektrisk kylväska av Jan, så maten håller sig kall.

Inga kommentarer: