29 april, 2013

Yohio o helgen..

Helgen som var, tillbringade vi i Trelleborg.. Yohio skulle ju komma dit o sjunga nån låt o signera skivor. Jan var snäll o lät oss bo hos honom. Hade trevligt.. lördagen tillbringades på resande fot.. var på Ikea o köpte lite grejor som jag behövde.
Söndagen gick åt till att fika med tjejligan på Slättarps gård. Sen gick jag till Valen o kollade in Yohio o Jenny fick sin skiva signerad.
Efteråt körde Jan oss hem, så jag passade på att handla lite större o tyngre grejor :)

Yohio
Yohios pappa - Tommy Rehn

Nu e det strax dags för mig att sova.."sambon" e ute på vift o kommer ev hem i morgon.Gör han inte det, så lutar det mot att Jenny o jag åker till Jan o firar Valborg där. Grabbarna e ändå inte hemma, så då e det inte så kul att sitta själv.. iaf inte för en 10-åring. Å andra sidan.. stannar vi hemma, så kan vi fixa lite här hemma på onsdag.. Ja, ja, vi får se :)

Inga kommentarer: