02 april, 2013

Ojojoj..

Mitt liv är upp o ner.. o vice versa. Jan o jag har separerat o jag flyttade i fredags. Varit på gång i ca 1 månad, då vi pratat o pratat.. men tyvärr blir inte saker o ting alltid som man skulle önska.



Då jag inte fick tag på en lägenhet i Trelleborg, så tog jag beslutet att tacka ja till min kollega Ingvars erbjudande om att bo hos honom. Så, sagt o gjort.. Jenny o jag bor numera i Kågeröd, i ett litet (hmm) rött, sött hus med en stor trädgård. Här bor även 2 av hans 6 barn.

Jenny o jag har varsitt rum, dock har vi inte kommit i ordning än helt o hållet, men det e på G. Jenny började ny skola idag o hon trivs. Jag får lite längre till jobb o måste gå upp nästan en timme tidigare, men det e smällar man får ta :-/

I lördags hade vi Jessica o Dennis på middag här - trevligt!! De andra barnen kunde tyvärr inte komma.. Jo, Jenny så klart :)

Katterna ska vi hämta till helgen eller ev nästa helg.. får se när vi fått fixat klart stugan där dom ska bo. Tyvärr kan dom inte bo inne i huset, då ena sonen e allergisk :( Men dom kommer inte lida nån nöd.. dom kommer få en jättefin stuga på tomten att husera i :)

Nepp, nu kallar sängen.
Natti.

Inga kommentarer: