09 augusti, 2010

Lite av varje...

Förra helgen var Jan o jag uppe i Sala o kollade på Status Quo. Jag hade vunnit biljetter hos Rockklassiker...men bara till konserten där... Jan bjöd på resan o boendet :) Vi hyrde ett rum hos en gammal dam.. jättetrevligt!! Fick frukost på morgonen innan vi körde vidare.


Konserten var bra.. vädret var härligt... Sala var mysigt :) Innan vi körde hem, så gick vi på en guidad tur i Sala Silvergruva (jag vann det oxå)... Häftigt.. men 1½ timme i +3 grader... det var kallt! Och ändå hade vi klätt oss relativt varmt.
Hann med o träffa Ronnie en jättekort stund oxå... glad att jag hann med det :))))

Här kommer lite High Chaparral-bilder...
Westernshowen


Stunt...

Jenny har varit hos en kompis i dag, vars storasyster är EMO.. o blev sminkad... Jenny tycker att hon e jättefin.. jag vet inte riktigt om jag kan hålla med, haha... Men nu e det avtvättat iaf :)

1 kommentar:

Malin sa...

Hej! Här kommer en märklig förfrågan. Jag var på high chaparall i lördags men lyckades glömma kameran hemma. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att dela med dig av dina bilder på showen till mig? OBS! jag vill inte ha några bilder alls på dig eller din familj utan bara på western showen. Hälsningar Malin. ps. min mailadress är malin.nilsson3[at]comhem[punkt]se