12 november, 2011

Helg

Har väl inte hänt så mycket sen sist. Var ledig igår, för det var utvecklingssamtal med Jennys mentor. Gick utmärkt.. hon e mer än godkänd i allt :-) Sen ägnade jag större delen av dagen med att göra... ingenting! Det gick oxå utmärkt ;) På eftermiddan var jag o fikade hos Christine. Trevligt!!

I går kväll åkte Jenny o jag till Jan. Käkade en god sallad o vitlöksbröd o kollade på tv. Åkte sen hem tidigt i dag o nu har jag precis kommit hem från en promenix i stan... handlade lite garn på torget. I kväll händer inte så mycket, men i morgon ska vi till Jans mamma på middag :)

Bakljusen på min bil har gått sönder, så nu måste jag försöka få Micke till att laga dom, så jag kan köra igen... så kan han få låna min bil när han behöver :-) Tjänster o gentjänster!

Jenny har varit o köpt Fars dag-presenter till Jan o Ronnie idag :) Hon kallar dom för sina pappor :))

Nej.. nu blir det lite chips o ett Japp..

Inga kommentarer: