16 april, 2011

Helg..

Ja, då var det helg igen :) Just nu e vi hos Jan. Jenny e hos en kompis o jag har tagit ett varmt bad för att försöka bli av med min irriterande migrän. Känns som den börjar ge med sig.
Ska hjälpas åt att tvätta lite sen.. o så blir det en sväng till Svågertorp.

Jag har lovat stå för middan i kväll.. men jag har inte en susning om vad jag ska laga... får väl ta o rota lite i frysen o se vad jag hittar för kul.

Kurstillfälle nr 2 på buggen var i tisdags o det var SVETTIGT! Men jag slapp iaf träningsvärken efteråt :) Tyvärr uppehåll nästa vecka, men då ska vi ev öva själva. Tror dock det krävs massor av övning... för min del. Måste dock fixa lite musik att öva till.

Veckan efter påsk ska jag på revisorkurs via facket. 3 dagar (= 3 kilo, sägs det) i Tyringe. Ska bli jättekul :) Första kvällen kör jag dock hem, för då e det avslutning på buggen.. men kör upp efteråt sen. Jenny ska vara hos Jan eller mormor.. dom får väl slåss om henne, haha.

Nu ska jag försöka bli klar, så vi kommer iväg nångång...

Inga kommentarer: