07 april, 2011

Buggkurs

I tisdags började T o jag på buggkurs... jisses, så kul det var :-) I tre timmar höll vi på, nästan oavbrutet... Som vanligt i hans sällskap, så blev jag fnittrig o skrattade mycket. Förhoppningsvis så ska vi öva lite i kväll när jag ska dit :) Övning bör ge färdighet, eller hur? Ja, vi får se hur det går. Sämre kan det ju knappast bli :) Jenny ska till sin pappa i eftermiddag, men Bodil lämnar henne hos Jan, som har middan klar när jag kommer dit sen.

Hade livet varit enkelt, så hade jag tagit mitt beslut tidigare, men jag har inte bråttom, det får ta den tid det tar... har iaf sommaren på mig. Vissa dagar känns det såååå bra... men så kommer det in andra grejor, som får mig att tänka om... o jag blir förvirrad. Efter sommaren så bör jag ha lite mer koll på läget :) Jag e iaf glad att Jan vill följa med en helt till HC... o T oxå.. dock inte samma helg. Men det blir inte nån av de 3 helger jag redan bestämt med Ronnie :-)

I dag e jag ledig...o det e så skönt :) Ska köra till tippen lite senare... men innan dess ska jag sova en timme. Sen ska det förberedas middag inför i kväll, uppe hos Jan.... som fixar det sista o middan e klar när jag kommer dit. Sen sover vi där... smidigare så.

Inga kommentarer: