11 februari, 2011

Vårdnadstvist...

På torsdag o fredag e det dags för huvudförhandling i Tingsrätten... Sånt e ju aldrig kul... speciellt inte när det faktiska syftet e att det handlar vad som e bäst för Jenny.. o jag fått veta att det kommer vara ren o skär smutskastning.. (hmm.. precis som om nåt annat var att vänta), men jag ska ägna helgen åt att printa ut en del dokument från tidigare tillbaka... plocka fram mina anteckningar om vad Jenny sagt de senaste åren o speciellt de senaste 2 mån... sedan en viss grej hände.

Tråkigt att få höra att det finns dom som ska vittna MOT mig... trots dom varnat mig tidigare.. o dom vittnar ju under ed, så det kan ju bli intressant.. :)
Men fick reda på att dom fått veta att förhandlingen ska gälla umgänge.. Eh... det e ju vårdnaden det gäller... umgänget e ju redan avhandlat... Jaja.. jag har mina ess i rockärmen... eller snarare i väskan :) o eftersom jag inte berättat det för nån, så kan det inte läcka ut som förhandsinfo.. :)

En sak e ju säker.. för min del handlar det om vad som e bäst för Jenny. Så länge jag håller mig till sanningen, så kan jag gå därifrån med gott samvete o det kommer jag att göra.
Och jag kommer definitivt inte vara ensam där....

Inga kommentarer: