10 februari, 2011

Så...

Nu har Jessica åkt hem igen..körde henne o katterna i går kväll. Men hon e snart tillbaka... på onsdag kommer hon o stannar tills torsdag kväll :) Fast då får katterna stanna hemma :)
Jag har varit hos Jan i kväll o hämtat hem Busan.. skönt att ha henne hemma igen :)

Haft årsmöte på jobb i dag... Jag blev vald till revisor.. inte direkt betungande. Och så blev jag skyddsombud.. det ska bli spännande :)

Nu håller jag på o försöker planera sommarsemestern.. den ska snart vara inlämnad på jobb. Ska checka med Ronnie.. då vi kommer semestra lite ihop :) Men måste ju även diskutera semestern med Agga o Almedina... bästa e ju om vi kan pussla ihop det själv utan att behöva blanda in förmännen :) o det verkar som om vi kommer lyckas *s*

Får se vad som händer i helgen... har vissa förhoppningar.... men vi får väl se... ;)
Nu ska jag gå o skölja färgen ur håret.

Inga kommentarer: