27 mars, 2010

Party, party..

Förra helgen var jag på Vinylbaren i Malmö för att lyssna/titta när min kusin uppträdde med sitt hårdrocksband. Fick sällskap av Paula från jobb, o det var jättetrevligt =) Skulle tagit bussen dit o hem, men Linus var snäll o erbjöd sig köra =) Jessica passade Jenny o Lizette o jag var hemma strax efter midnatt.
Hmm... syns det att jag gillar svart? :)

Anders o TrashQueen :)

Sen igår var det dags igen... Vi var några kollegor från jobb som träffades på A9 o käkade *mums* Jättetrevligt o god mat! Jenny var hos Jan o han körde mig både dit o hem. Det blev en tidig kväll.. stack hem runt 21... men så träffades vi redan kl 18.

I dag har vi varit på Vellingeblomman o köpt påskris... i morgon ska vi göra fint på altanen. Pga katterna, så kan vi inte ha påskris inomhus, så det får stå där ute i stället. Ska även kolla om min palm överlevt på Jessicas rum, isf kan jag ju sätta ut den.
Nu e det snart dags att dra sig mot kudden... jag e riktigt trött i kväll o det känns skönt att vara så trött.

Inga kommentarer: