04 mars, 2010

Minisemester

Om några timmar åker Jenny o jag upp till Tina.. ska bli så kul!! I 4 dagar ska vi umgås o bara ha kul. På fredag kommer Sara... ska bli jättekul att träffa henne. Och förhoppningsvis så kommer nån annan på lördag.... Hmm.. kan bara hålla tummarna! Mest för Jennys skull...

Jag vet att jag borde sova... men håller på med tvätten.. en del grejor som måste packas ner. Sova kan jag göra på tåget, eller ta nån timme på eftermiddan.. det blir säkert hur bra som helst. Köpt två böcker, så jag räknar med att få läst lite under dessa dagarna. Iaf när vi åker tåg.

Fick tag på billiga biljetter.. 345 kr t o r för både Jenny o mig. Sen ringde SJ o meddelade att vissa tåg var inställda, men jag fick bokat om biljetterna. Synd att vi inte åker via Göteborg.. hade ju planerat in en kopp kaffe med Ingemar... men men.. det går väl fler tåg, haha. Hade dock varit kul o träffats.. e nästan 11 år sedan sist.

Nu ska jag leta reda på skrivarpapperna o få skrivit ut biljetter o sånt...

1 kommentar:

Vicki sa...

Om ni hade åkt via Göteborg hade ni fått byta med väntetid där då?? Hur åkte ni nu?

Vicki