19 juli, 2011

Sååå..

då e jag inne på sista semestervecka *snyft*.... o tycker inte att jag gjort nåt speciellt på semestern... Ok.. om man inte räknar med att Jan o jag bestämt oss för att göra ett nytt försök... för vi inte kan va utan varandra *ler* Har varit hos honom hela helgen o det har varit så mysigt. Jenny har varit iväg hos kompisar o vi har bara tagit det lugnt o småkollat på tv... Men i morgon (onsdag) så hoppas vi kunna vara lite aktiva.. Jag har behövt några dagar att bara slappa på.


I går var vi kollade på världens största windjammer, som entrade Trelleborg... tyvärr gick mesta av tiden åt att köa... först till bussen o sen för att komma ombord på fartyget. Men kul att ha varit med om det. Jenny hade sin kompis Tuva med.. o bara att ha dom cyklandes i stan var ett stor äventyr, haha. När jag ropade till Jenny att hålla till höger, så svarade hon: Vilket håll e det?!

Nu kollar Jenny på film, men somnar nog snart.. o då ska jag oxå lägga mig.. tycker det e skönt att komma i säng i vettig tid. I morgon ska vi hitta på nåt med Jan.. om det sen blir bad eller en tur till Malmö, det återstår att se.. beror lite på vädret...

Kram

Inga kommentarer: