21 juni, 2011

Semester

Ja, då har jag semester nu.. först 3 veckor, sen jobba en vecka o sen semester en vecka till... blir så när vi inte e så många på avdelningen. Ska dock gå in o jobba två dagar + ev söndag, då det e mkt att göra.

Pingstafton var jag i Törringe o dansade. Jättekul! Träffade en massa gamla skol- och klasskamrater, som jag knappt en kom ihåg.. o en fd kollega till mig.

I helgen var Jenny hos Jessica en natt... hon måste öva sig lite på att sova borta. Hon e alldeles för beroende av mig emellanåt. Ev. så ska hon va hos Lizette en natt i helgen som kommer, om jag ska jobba på söndag.
I dag ska hon iaf åka på läger med fritids, det tycker hon ska bli jättekul o spännande, men samtidigt nervöst. Men det e bara en natt, så det ska hon ju klara av.
I julklapp fick jag presentkort på bio av Jan.. dom ska Pontus o jag använda i kväll.. tänkte åka till Malmö o kolla på Pirates of the Caribbean 3D.. hört den ska vara bra. Tar o käkar lite i stan innan :)

Nu ska jag packa Jennys sista grejor innan det e dags för avlämning på fritids.

Inga kommentarer: