01 januari, 2011

God fortsättning

på det nya året... :)

Satt just o läste en blogg.. där personen skrev att hon skulle bli God Man i Trelleborg... o att det var en utmaning.... Kan ju lugnt säga att det inte e därför hon vill bli det... det e för att hon tror hon kommer tjäna pengar på att inte göra speciellt mkt... o för att hon vill ha kontroll över andra människor... Och det skriver jag inte för att jag avskyr människan... (jo, det gör jag ju..avskyr) utan för jag inte e ensam om att veta att det e så.... Känner några av henne grannar o fd vänner.. o det e ingen av dom som säger ett enda vänligt ord om henne... Tvärtom berättar dom hur hon o hennes man försökt kontrollera dom.... Fy fan för såna människor.. skäms över att ha varit vän med henne...

Jenny sover sött.. jag e på väg mot sängen.... o jag kommer nog oxå sova sött.. det gör jag alltid hos Jan.
Natti

Inga kommentarer: