21 november, 2010

Ullared

Då har vi varit i Ullared för första gången... men absolut inte sista :) Agga o jag hade bestämt att vi skulle åka dit tillsammans o eftersom vi inte hade så mycket att göra i början på veckan, så tog vi ledigt i tisdags. Eftersom jag inte hade nån som kunde hämta Jenny på fritids, så fick hon följa med... o tog med Jessica oxå :)

Jag handlade inte så mycket.. var inte därför jag åkte dit, utan mest för att ha varit där. Blev lite tvättmedel, strumpor o lite sånt. Ja, en ny jacka till mig.




I fredags var Jenny på Halloweendisco... Hon hade jättekul o vann en danstävling :)

Denna helgen har Lizette varit här :) Töserna har haft jättekul o varit ovanligt lite bråk dom sinsemellan. Om några timmar ska hon åka hem o sen ska det förberedas inför kommande arbetsveckan... lagas middag, jobbemat... plocka fram kläder tills i morgon, duschas... tja, lite av varje. Ev blir det att köra till Jan o hjälpa honom att byta till vinterdäck,

Inga kommentarer: