22 oktober, 2010

Fredag

I dag har jag varit ledig - skönt!! Fått fixat en del här hemma... bl a möblerat om :) Lasse körde min gamle säng på tippen o jag fick sen flyttat köksbordet till den hörnan där sängen stod. Nu känns det jättetomt på golvet o det ekar, haha. Jaja.. får nog rätt på det.. ska få upp lite mer tavlor.. bl a så har jag hittat en jättefin på Ikea.. likaså en jättefin matta... Får väl se om det blir nåt sånt, eller om det får vänta tills nästa lön.

Lizette kom hit i kväll... jättekul att ha henne här igen :) Hon o Jenny ska dela säng i natt.. hur ska det gå? Blir det jobbigt, så får hon väl flytta in i soffan... Just nu sitter dom i köket vid varsin laptop... o tror nog dom t o m chattar med varandra *s*

Om en vecka fyller Jenny 8 år... Då ska vi äta tårta tills vi spricker... Tyvärr blir inte min önskade överraskning av, ser det ut som :( Men hoppet e ju det sista som överger en...

I övrigt så e det mest sommarsemestern jag planerar för fullt... kommer bli mycket tid på High Chaparral... vete tusan hur mina semesterdagar ska räcka.. men å andra sidan.. vet ju inte hur länge man har jobbet kvar...

Fick ny mobil förra veckan... min var sönder, så 3 bytte ut den mot en annan, o då valde jag en HTC Desire. Och ju mer jag använder den, ju mer gillar jag den :) Men det e jobbigt med touchskärm...

Nepp... sängen kallar... i morgon ska det sorteras videofilmer o få upp dom i bokhyllan, köras på tippen, tvätta o göra lite annat.

Inga kommentarer: