20 juni, 2010

Kalas, mm....

Vi har haft en mysig helg.. I fredags gjorde vi inte mkt..... men igår så gick vi först ut en runda, sen körde vi till Jan o sov där. Kollade fotboll o matchen var spännande, så t o m jag fastnade :)
I dag har vi varit på 70-års kalas hos Jans mamma. Jättekul o träffa Jans släktingar som bor långt bort... fastrar, kusiner, mm. Och så åt vi mumsig smörgåstårta.

Överväger att byta bil.. får väl se hur det blir med det... Ja, jag har bestämt mig.. men jag väntar besked från han jag ska byta med... han e lite velig...

Sen har jag lite andra planer på gång... får väl se hur det blir med det. Nu koncentrerar jag mig på midsommar o vår lilla tältsemester. Faktum är att båda ska bli lika roliga... jag har underbara vänner som jag ska vara med :)

Nä, nu ska jag ta hand om tvätten o sen gå o lägga mig :)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Är det till midsommar som ni ska åka på eran tältsemester?

Vicki

Vicki sa...

Hur länge ska ni vara på high Chaparall?

Vicki