03 juli, 2008

Många timmar

har det blivit på jobbet i dag. Jobbade över 3 timmar och det känns nu i huvudet. Åkte med chefen hem, eftersom det inte var nån planerad övertid.
Jessica har troligtvis fått sommarjobb på mitt jobb, vågar inte lita på det förrän dom har sagt vilka veckor det gäller isf. Ska få besked i morgon. Risken finns att det blir några veckor när jag har semester, men då får hon ta sig in där själv.

I dag har Jessica o Jenny varit i Malmö. Jessica skulle fixa naglarna. Och det hade gått hur bra som helst. När dom sen kom hem så hjälptes dom åt att laga middag o lite sånt.
Nu håller jag på o tvättar lite o ska sen göra mackor till jobbet innan jag slänger mig i duschen.
Tina har väl kommit ner nu, hon var på väg när jag ringde henne innan i dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska din mamma bila här i Sverige eller blir det utlandet?


Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Kan ni inte låna din mammas husbil? Eller det krävs särskilt körkort för husbil?

Ha en bra dag,Vicki